dinsdag 28 december 2010

Thinking of you!



Een collega heeft net voor de kerstvakantie haar pols gebroken. Reden om een kaartje te sturen...
De digistempel komt van Digital Stamps en is ingekleurd met Derwent potloden. Het afdrukje is uitgeknipt en op de ondergrond wit-paars (uitgesneden met de Cuttle Bug) geplakt.
Ik heb oranje en paars cardstock gebruikt, een verrukking na al die kerstkleurtjes.Het designpapier komt uit een blokje van Mini Deck, Cosmo Cricket, Pixie Licious. Randen van het paarse papier zijn geponst met een Martha Stuart pons. Het tekststempeltje is van Hero Art, een setje van 4 stempeltjes wat ik graag gebruik.
Bovenin het kaartje 2 gaatjes gemaakt, eyelets erdoorheen met de Crop-A-Dile.
Vanochtend ben ik even naar de Scrap Heap in Sprang Capelle gereden. Ze hebben daar behoorlijk wat afgeprijsd, heel verleidelijk. En op de terugweg kreeg ik een SMSje van Colien, ze gaat morgen met de rest van onze "scrapmaatjes" naar Heesch, of ik zin had om mee te gaan...Ja, gezellig!!! Slecht voor mijn portemonnee, maar ik heb nog verjaardagscentjes liggen...



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Lekker felle kleuren en inderdaad weer eens een andere combi dan rood-groen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Wat is ie leuk, zeker in deze kleurencombi!
    Tot morgen, heb er zin in :)

    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mariken!

    Wat een leukerd is dit zeg! Leuk stempeltje joh! En mooie kleurtjes. Ik geloof dat we elkaar morgen weer treffen, gezellig!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    Dit zijn flitsende kleuren! Heerlijk!
    Het kaartje is weer mooi geworden.
    En heel veel plezier in Heesch morgen.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen