donderdag 30 december 2010

Schuifkaartje


Weer 2 volgers bij, wat leuk!!! Dit is redelijk verslavend. En Deb, succes met inpakken en verhuizen, jouw tijd komt er weer aan! Bedankt voor je lieve reacties.


Dit schuifkaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt. Het afdrukje is van CC Design, ingekleurd met Derwentpotloden. Het papier is uit een blokje van Lemonade Paper pad. Aan de roze cardstock heb ik een leuke rand geponst, net of het kaartje uit een notitieblokje is gescheurd.
Gisteren heerlijk geshopt in Heesch, samen met Colien, Sanne, Esther en haar dochtertje. Het is en blijft echt luilekkerland. Mijn verjaardagscentjes zijn nu op.
En vanochtend nog even met Ellen naar ons eigen winkeltje  't Bezig Bijtje geweest. Ik heb garen gekocht om zelf van die schattige bloemetjes te maken. En het is leuk om daar ff te snuffelen, er is het een en ander in de uitverkoop en de 1eurobak is ook leuk!!!

O ja, en mijn tijd is nu goed ingesteld! Er waren mensen die dachten dat ik 's nachts achter de computer zat!

Tot de volgende keer en leuk dat je weer even op mijn blog was!
Groetjes Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Was zeker gezellig. Ga mijn nieuwe spulletjes binnenkort gebruiken op de fotolijst van Beau en Mika. Ben nu bezig met een kaartje voor een vriendin, hopelijk studeert ze binnenkort af. Ik heb er alle hoop op, vandaar dat ik alvast ben begonnen. Net mijn Distress-inkt uitgeprobeerd. Heel leuk om te doen. Helaas heb ik nog niet veel kleurtjes, dus matcht nog niet elk afdrukje bij elk papier. Het wordt een bijzonder kaartje. Dit kaartje van jou is ook erg leuk! Het papier is erg mooi! En de afdrukjes van CC Design blijven favoriet bij mij!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Was inderdaad gezellig gisteren.
    Ik heb vandaag behoorlijk wat gekocht bij de Scrapheap. Kon het niet laten :p
    Voor jullie allemaal een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar (=maandag..)!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik begrijp dat jullie heerlijk zijn wezen shoppen leuk en dan zeker met een aantal dames, gezellig hoor!

    Lief kaartje heb je gemaakt.

    beste wensen voor 2011
    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een leuke kaart Mariken. Is dit het patroontje dat Colien ons ooit gegeven heeft?
    Misschien ga ik zo nog wel even aan de freubel.....
    Groetjes Deb

    BeantwoordenVerwijderen